Oleje
W ofercie Kraft Automotive znajdują się zarówno oleje silnikowe jak i przekładniowe.
SILNIKOWE OLEJE SAMOCHODOWE
Oleje silnikowe Kraft Automotive przeznaczone są głównie do pojazdów osobowych oraz lekkich samochodów dostawczych. Produkowane są w rafineriach w Europie Zachodniej gdzie tworzone są z bardzo wysokiej jakości olejów bazowych oraz unikalnych pakietów dodatków uszlachetniających. Wszystkie elementy składowe olei Kraft Automotive przechodzą przez drobiazgowy system kontroli laboratoryjnej w celu sprawdzenia ich parametrów technicznych, właściwości oraz zgodności ze specyfikacjami i normami. Dzięki aktualizacjom technologicznym producenta formuły olejów są dostosowane do potrzeb najnowszych pojazdów na rynku.
Wszystkie oleje oferowane przez Kraft Automotive są produktami posiadającymi najnowsze pakiety komponentów, które skutecznie utrzymują silniki w czystości zapobiegając powstawaniu szlamów oraz rdzy i korozji Dostępne pojemności: 1L, 5L, 50L, 208L.
Kraft Automotive Synthetic DOX 5W-30
Zastosowane technologie: syntetyczne oleje bazowe wzbogacone pakietem dodatków z pakietu OPT, produkt zawiera niewielkie ilości popiołów siarczanowych (MID SAPS), które zapobiegają blokowaniu układu recyrkulacji spalin oraz filtra cząstek stałych.
Zastosowanie: w pojazdach osobowych i lekkich dostawczych wyposażonych w benzynowe i wysokoprężne jednostki napędowe wyposażone w katalizatory, turbodoładowanie, układy recyrkulacji spalin oraz bezpośredni wtrysk paliwa.
Przeznaczenie: polecany do pojazdów spełniających normy Euro-4 w pojazdach marki OPEL, Mercedes Benz, BMW, wyposażonych w filtry DPF, do pojazdów koncernu VAG (Volkswagen Seat, Audi, Skoda), do pojazdów osobowych i lekkich dostawczych Mercedes-Benz nie wyposażonych w układy recyrkulacji spalin.
Specyfikacje oraz normy: API SN/CF, ACEA C3, GM Dexos 2, VW 502.00/505.00/505.01, MB-Approval 229.52, MB-Approval 229.51, MB-Approval 229.31, BMW Longlife-04, Ford M2C-917A; GM-LL-A-025, GM-LL-B-025, Fiat 9.55535-S3.
Kraft Automotive Synthetic WFX 5W-30
Zastosowane technologie: energooszczędny olej silnikowy, zapewnia trwały i stabilny film olejowy na smarowanych elementach podczas zimnego startu jednostki napędowej , skutecznie chroni silnik podczas eksploatacji w ekstremalnych warunkach jasny miejskiej oraz autostradowej oraz znacznych wahań temperatur zewnętrznych.
Zastosowanie: Produkt przeznaczony jest do stosowanie w silnikach z zapłonem iskrowym, samoczynnym oraz dodatkowo wyposażonych w LPG i turbodoładowanie w pojazdów osobowych i lekkich dostawczych.
Przeznaczenie: do pojazdów marki Ford oraz Jaguar wymagających stosowania olejów posiadających normy Ford WSS-M2C-912A, Ford WSS-M2C 913A/B/C oraz najnowszą WSS-M2C-913D.
Specyfikacje oraz normy: API SL/CF, ACEA A5/B5, ACEA A1/B1, Ford WSS-M2C-913D, Ford WSS-M2C-913 A/B/C oraz 912A, Renault RN0700, STJLR 03.5003, STJLR 03.5003, FIAT 9.55535-N1.
Kraft Automotive Synthetic CFX 5W-30
Zastosowane technologie: syntetyczne oleje bazowe wzbogacone pakietem dodatków z pakietu OPT, zgodny w wymaganiami normy Euro-4, zapobiega blokowaniu filtrów DPF, posiada niewielką ilość popiołów siarczanowych (MID SAPS). Zastosowanie: przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych, diesla wyposażonych również w turbodoładowanie i zasilanie LPG.
Przeznaczenie: wszczególności do pojazdów francuskich wymagających stosowania olejów ACEA C2.
Specyfikacje i normy: API SN/CF, ACEA A1/B1, ACEA A5/B5, ACEA C2, Renault RN0700, PSA B71 2290, Fiat 9.555535-S1.
Kraft Automotive Synthetic 5W30 DPF
Zastosowane technologie: produkt wykonany z syntetycznych olejów bazowych oraz pakietu dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (LOW SAPS).
Zastosowanie do silników benzynowych oraz Diesla z filtrami cząstek stałych (DPF) z turbodoładowaniem oraz z instalacjami LPG.
Przeznaczenie: do jednostek napędowych z zapłonem iskrowym oraz Diesel firmy VW, Audi, SEAT, Skoda wyprodukowanych po 2007 roku, które wymagają stosowania olejów spełniających normę VW 504.00/507.00 oraz Mercedes Benz MB 229.51.
Specyfikacje oraz normy: ACEA: A3/B4 (07); ACEA C3 (10); C2; VW 504.00/507.00; MB 229.51; BMW LL-04; Porsche C30.
Kraft Automotive Synthetic 5W40 DPF
Zastosowane technologie: Produkt wykonany z syntetycznych olejów bazowych oraz pakietu dodatków uszlachetniających o niskiej zawartości popiołów siarczanowych, fosforu i siarki (LOW SAPS).
Zastosowanie: do silników benzynowych oraz Diesla z filtrami cząstek stałych (DPF) stanowiących jednostki napędowe nowoczesnych pojazdów samochodowych.
Przeznaczenie: do jednostek napędowych z zapłonem iskrowym oraz Diesel firmy VW, Audi, SEAT, Skoda wyposażonych w pompowtryskiwacze (TDI), które wymagają stosowania olejów spełniających normę VW 505.01.
Specyfikacje oraz normy: ACEA: A3/B4/C3; API: SM/CF/SN, VW 500/505/505.01; PORSCHE A40; DB MB 229.1/229.31 – BMW LL01/LL04, FORD WSS-M2C-917A; Renault Rn0710.
Kraft Automotive Synthetic 5W40
Zastosowane technologie: Produkt wykonany z wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych oraz unikalnego pakietu dodatków uszlachetniających dzięki czemu zapewnia bardzo dobrą stabilność cieplną oraz wyjątkową płynność w niskich temperaturach.
Uwaga ! Nie stosować do samochodów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF).
Specyfikacje oraz normy: ACEA: A3/B4; API: SL/SN/CF; BMW: LL-01; DB: MB 229.3; GM: GM-LL-B-025; PORSCHE: A40; PSA: B71 2296; RENAULT: RN0700/RN0710; VW: 502.00/505.00.
Kraft Automotive Semisynthetic 10W40
Zastosowanie: w silnikach benzynowych, Diesla oraz zasilanych gazem LPG samochodów osobowych i dostawczych wyposażonych również w turbodoładowanie.
Specyfikacje oraz normy: ACEA: A3/B3 (04), API SL/CF, VW 500.00/505.00; DB: MB 229.1.
Kraft Automotive Multigrade 15W40
Zastosowanie: w silnikach benzynowych, Diesla oraz zasilanych gazem LPG samochodów osobowych i dostawczych wyposażonych również w turbodoładowanie.
Specyfikacje oraz normy: ACEA:A3/B3; API: SL/CF; VW 501.01/505.0; DB: MB 229.1
PRZEKŁADNIOWE OLEJE SMOCHODOWE
Oferta olejów przekładniowych Kraft Automotive to 9 produktów, których jakość odpowiada najwyższym standardom oferowanym przez produkty segmentu premium a szeroka gama norm pokrywa większość wymagań jakie określają producenci ręcznych oraz automaytycznych skrzyń przekładniowych. Jakość produktów gwarantuje zastosowanie najnowocześniejszych surowców, unikalnych olejów bazowych oraz nowoczesnych pakietów dodatków uszlachetniających po. Oleje są dostępne wyłącznie w opakowaniach o pojemności 1L lub 5L zależnie od referencji. W Ofercie Kraft Automotive są dostępne oleje przekładniowe zarówno do skrzyń manualnych jak i automatycznych (ATF)
Przekładniowe oleje samochodowe do skrzyń manualnych:
GearSynt 75W-90 GL-4/5 - jest przeznaczony do stosowania w skrzyniach biegów pojazdów samochodowych oraz przekładniach głównych, wszędzie tam gdzie wymagana jest norma API GL-3/4/5. Specyfikacje oraz normy: API Service GL 3/4/5 and MT-1; MIL-L-2105 B/C/D; MIL-PRF-2105E; ZF TE-ML 01,02,05, 07, 08; MAN 341 TL/ 341 type Z-3,; MAN 342 SL/ 342 type S-1,; MAN 3343 S/SL; Volvo 97310; Scania STO 1:0 box; DAF ZF TE-ML 02 box.
GearOil 80W-90 GL-5 - przeznaczony do stosowania w skrzynia biegów większości pojazdów osobowych oraz ciężarowych. Specyfikacje oraz normy: API GL-5; Mil-L-2105-D; MACK GO-G; ZF TE ML 05A/12A; MAN 342 N/ MAN 342 type M-1; MT-1.
GearOil 80W-90 GL-4- przeznaczony do stosowania w wielu typach skrzyń biegów oraz mostów stosowanych w pojazdach osobowych i ciężarowych wymagających normy API GL-4. Specyfikacje oraz normy: API GL-4; Mil-L-2105.
Przekładniowe oleje samochodowe do skrzyń automatycznych:
ATF 6HP - do stosowania w nowoczesnych automatycznych skrzyniach biegów pojazdów osobowych wymagających stosowania olejów klasy ATF. Produkt spełnia najnowsze wymagania normy Dexron VI w szerokim spektrum temperaturowym. Specyfikacje oraz normy: BMW ATF M 1375.4 (83220142516); BMW 83 22 1 152 426 & BMW 83 22 0 144 137; Ford MERCON LV&SP; GM DEXRON VI; Bentley Oil PY112995PA; Hyundai Oil 040000C90SG; Jaguar Fluid 8432; Land Rover TYK 500050; Maserati Oil 231603; VW/AUDI G 055 005 A1/A2/A6; ZF Lifeguardfluid6 (S671090255); MB 236.41; Mazda FZ; Honda DW-1; Hyundai/Kia SP-IV/SPH-IV; JWS 3324; Mitsubishi SP-IV&ATF J-2; Nissan Matic-S; SAAB 93 165 147; M-1375.4/5/6& M-L 12108; Toyota WS.
DSG Fluid - jest olejem przeznaczonym do stosowania w skrzyniach przekładniowych wyposażonych w układ dwusprzęgłowy, stosowany w pojazdach europejskich producentów takich jak VAG (skrzynie DSG), Mercedes-Benz, BMW, Volvo oraz grupę PSA. Specyfikacje oraz normy: BMW 83 22 0 440 214; BMW 83 22 2 147 477; BMW 83 22 2 148 578; BMW 83 22 2 148 579; Ford M2C 936-A; MB 236.21 (001 989 85 03); Mitsubishi MZ320065 Dia-Queen SSTF-I; Peugeot/Citroen 9734.S2; Porsche Oil No. 999.917.080.000; Volvo 1161838; Volvo 116839; VW TL 052 182, VW TL 052 529.
ATF 2-D - do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów większości pojazdów osobowych, ciężarowych oraz wózków widłowych, produkowanych przez amerykańskie, europejskie i azjatyckie koncerny samochodowe Produkt nadaje się również do stosowania w niektórych systemach wspomagania kierownicy, konwerterach momentu obrotowego, przekładniach zmiany biegów, sprzęgłach hydraulicznych i nieskomplikowanych systemach hydraulicznych. Uwaga! Olej nie nadaje się do automatycznych skrzyń biegów, w których zalecana jest specyfikacja Ford M2C33 F/G. Specyfikacje oraz normy: GM Dexron II D; Caterpillar TO-2; Allison: C-4; Renk; Voith G 607/ H55.6335.34; Ford: Mercon; Ford M2C-138CJ/M2C-166H; ZF: TE-ML 09/11/14; Mercedes Benz: 236.1/5/7/9; Denison HF-0; MAN 339D / MAN 339 V1 & 339 Z1.
CVT Fluid - do stosowania w skrzyniach biegów klasy CVT stosowanych w amerykańskich, azjatyckich oraz europejskich pojazdach samochodowych. Specyfikacje oraz normy: JATCO CVT; DBL 2224.20; NSK Belt CVT; BMW CVT EZL 799 A (BMW 83 22 0 429 154/136 376) (BMW Mini); Chrysler CVTF+4; VW TL 521 80 (G 052 180); Honda HMMF; Mini Cooper (EZL799); Toyota(TC) bez stosowania w hybrydowych skrzyniach CVT; Nissan(NS-II); Mistubishi (NS-II/SP-III/CVTF J-1); Subaru (NS-II/Lineartronic CVTF); Suzuki (TC/NS-II/CVT Green 1); Dodge Caliber (NS-II); GM/Saturn (DEX-CVT); Ford (CVT23/CVT30/Mercon C); WSS-M2C-928-A; Mercedes-Benz (236.20).
UniVehicle ATF - do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów stosowanych w amerykańskich, azjatyckich oraz europejskich pojazdach samochodowych. UWAGA! Oleju nie należy stosować w skrzyniach automatycznych typu CVT, które wymagają innego rodzaju produktów. Specyfikacje oraz normy: Allison C4 & TES 295, 389; Caterpillar TO-2; ZF TE ML 09X /11B /14B; Dexron II; Dexron III; Mercon, Mercon V; ATF LT 71141; BMW LT-2; Ford M2C-138-CJ, M2C-166H, M2C-202B; JASO M 315 1A; JATCO 3100 PL 085; Honda Z1 (except CVT); MB 236.1…236.9; Mazda M-III; Idemitsu K7; Subaru KO410Y0700; VOITH G-1363 – G-607; MAN 339 type D & F; Z1/V1 & Z2; GM 9986195, JWS 3309/3314/3324; Volvo 1161540; Audi G-055-025-A; VW G 052 162 A1; Toyota T-III; T-IV; Nissan Matic D, J and K; Isuzu; Saab 93 165 147; Hyundai and Mitsubishi SP, SP-II and SP-III; ATF 7045E, ATF 1375.4 and LA 2634; można stosować również zgodnie z wymaganiami Toyota WS and ATF +3 en ATF+4 (Chrysler).
ATF 3-D - przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów większości pojazdów osobowych oraz ciężarowych wyprodukowanych po roku 1997 i starszych zbudowanych przez Ford i GM. Produkt nadaje się również do stosowania w niektórych systemach wspomagania kierownicy gdzie wymagana jest doskonała płynność w niskich temperaturach. Produkt spełnia najnowsze wymagania normy Dexron III w szerokim spektrum temperaturowym. Specyfikacje oraz normy: GM: DEXRON III (F and G); Allison: C-4; Ford: MERCON; Daimler Chrysler 236.1 /5 /9; Voith G 607/ H55.6335.34; ZF TE ML 03D/04D/09B/11A/14B/17C; MAN 339F / MAN 339 V1 and 339 Z1; DEXRON II-E, II-D, B, AQ-ATF type A; MERCON M2C 138-CJ, M2C 166-H; Caterpillar TO-2; Renk Doromat; Volvo 97335 -12.